A la matèria de Disseny de 2n de batxillerat arts plàstiques de l'Institut Jaume I de Salou, hem començat l'àmbit del disseny gràfic estudiant la tipografia i tots els conceptes teòrics que s'hi relacionen. Per tal de treballar-ho, vaig proposar, a inicis del mes d'octubre, aquesta prova PAU. Era la primera del curs que els estudiants havien de resoldre, i consistia en dissenyar un logotip per a una línia de productes higiene personal i cosmètics basats en l'aloe vera, amb el nom Oè, amb una o i una è amb accent obert. L'enunciat deixava a criteri de l'alumnat l'opció de fusionar les dues lletres. Aquestes es podien representar en majúscula, minúscula o combinades, però en colors blanc, verd clar i el daurat. El resultat gràfic havia de transmetre que es tractava d’una gamma de productes sans i naturals, però també molt actuals.
Blog de reflexió i xerrameca amb l'alumnat del batxillerat artístic de l'Institut Jaume I de Salou, Promoció 2023-2025. Els vídeos i les imatges que utilitzem en aquest blog són d'ús pedagògic i sense ànim de lucre. En el moment que se'ns demani de retirar-los, ho farem immediatament. INSTAGRAM #lilaquelartshienfila
diumenge, 20 d’octubre del 2024
DISSENY DE TIPOGRAFIA: LOGOTIP PER A MARCA DE COSMÈTICS D'ALOE VERA
L'exercici plantejava que es mostrés la ubicació d'aquest logotip en una col·lecció d’envasos de mides i formes diferents. En concret proposava un mínim de quatre aplicacions del logotip d’Oè en envasos de productes ben diferenciats (per exemple: un pot de bàlsam labial, una pastilla de sabó de mans, un pot petit de crema facial, una ampolla de xampú o un pot de crema corporal), de manera que tots els productes tinguessin una cohesió gràfica i s'identifiquessin ràpidament que es tractava de la mateixa marca. Com sempre, aquesta activitat es va resoldre a classe en dues hores, amb possibilitat de millora a casa. Us mostro tot seguit, els millors resultats.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada